Forside > Orientering om det avlyste Påskespillet

Orientering om det avlyste Påskespillet

Hei!

Påskespillet "Lys levende" i Kristiansand Frikirke må dessverre avlyses. Vi følger myndighetenes råd, og har også drøftet med vår egen øversteprest Kaifas, som på fritiden er kommuneoverlege Dagfinn Haarr. Dette er utvilsomt en riktig avgjørelse.

Vi vil av hjertet takke dere som har vært med oss i øveperioden, både dere på og bak scenen. Takk for at dere har gitt av deres tid!

Øvingen har forhåpentligvis ikke vært forgjeves, for vi tenker å komme sterkt tilbake på et senere tidspunkt, og da vil vi gjerne ha dere med!

Påskespillet drives på frivillig basis, og et eventuelt overskudd går til barne- og ungdomsarbeidet i Frikirken. Vi har i år solgt billetter for å kunne løfte produksjonen til et høyere nivå, samt at vi har hatt et ønske om å sitte igjen med penger til dette viktige arbeidet.

Vi vil likevel, selvsagt, refundere penger for kjøpte billetter til de som ønsker det.

Så, til de av dere som har kjøpt billetter og som ønsker disse refundert ber vi om en tilbakemelding på paskespill@gmail.com. Vi vil da refundere så raskt vi kan.

Påskespillet-gjengen