Menigheten > Givertjeneste > Bli giver på flere måter

Bli giver på flere måter

Ønsker du å bidra økonomisk til driften av Kristiansand Frikirke?

Vår menighet har et aktivt og flott arbeid med mye frivillig innsats. For å opprettholde vårt ambisjonsnivå trengs både frivillig innsats og økonomisk evne.

Frikirken har alltid løftet frem tiende som et godt bibelsk prinsipp, og vi tror potensialet er stort i vår menighet på det området.  Det betyr ikke at alt man gir må gå til menigheten, men et godt bidrag burde naturlig gå hit. Givertjeneste er forbundet med velsignelse, glede og inspirasjon. Givertjeneste handler om at vi alle er forvaltere, og dette temaet er noe vi alle bør ha et aktivt forhold til. Vi er 435 medlemmer i fullt medlemskap . Av disse er i dag 300 husstander faste givere over avtalegiro. Vil du også være med?

Det skattefrie beløpet er pr 2019 på 50 000 kr.

Nå kan du også gi ved å registrere deg med BankID direkte. Klikk på denne linken: NY GIVERLØSNING

Her er våre kontonummer

Driftskonto: 8220 02 86266