Virksomhet > Om Frikirkens Musikkskole

Om Frikirkens Musikkskole

Kristiansand Frikirkes musikkskole har som mål å utruste mennesker til tjeneste innen sang og musikk, i menigheten og i Guds rike for øvrig.

Vi ønsker å bidra til at elevene blir glade i musikk, at de lærer å beherske et instrument og at de ser verdien av dette.
Men først og fremst, - ”Musik ska byggas utav glãdje”

De som underviser er:

Sang: Marit Lid Skorstad
Piano: Marit Birkedal Aas, Marina Wikstad
Trommer: Daniel Hinderaker
Gitar: Kjell Tore Myre

De færreste av oss blir konsertpianister eller sangere på fulltid, men de fleste har glede av å kunne beherske et instrument. Vi ønsker å gi elevene muligheten til å lære å mestre sitt instrument ved ukentlig en-til-en undervisning. Undervisningen er 30 minutter pr uke og koster kr 170,- pr gang. Musikkskolen følger grunnskolens skolerute. Ved avslutningen av hvert semester legger vi opp til en elevkonsert hvor foreldre, søsken og besteforeldre inviteres. Her får vi vist hva vi har jobba med den siste tiden. Dessuten er det en fin og uformell måte å øve seg på å opptre for andre. Når elevene har blitt tryggere på instrumentet sitt utfordrer vi de som har lyst til å være med å spille/synge på litt andre arrangementer, det være seg gudstjenester, møter eller andre sammenkomster.

Høres dette spennende ut? Ta kontakt her for nærmere informasjon eller fyll ut feltene under for å søke om plass.

* Elevens navn:
* Fødselsår:
* Adresse:
Evt. elevens mob.:
* Foresattes navn:
* Foresattes tlf.:
* Foresattes e-post:
Søker om plass på:
Piano
Sang
Trommer
Gitar