Forside > Ungdom > Skriften på veggen

Skriften på veggen

Hvem ønsker vel ikke å kunne se skriften på veggen..? Nå kan du hjelpe oss andre med å se den!

Bildevisning under gudstjenestene er en utrolig viktig tjeneste i kirka vår. Sangtekster og bilder, videosnutter og klipp fra hjemmesida er med på å gjøre gudstjenesten variert og forståelig. Er du glad i å jobbe med data eller ønsker du å lære? Vi trenger folk som kan være med og styre pcen på gudstjenestene, ca hver 6. uke. Tiden du må beregne å sette av er fra ca kl 10.00 til 13.00. Vi trenger deg! Ta kontakt dersom du vil være med å formidle Guds ord via skrift på veggen!

Daglig leder Endre Sagedal endre.sagedal@kristiansandfrikirke.no   eller sang- og musikkleder Jon Kleveland jon@kleveland-musikk.no ser frem til å høre fra deg!

Velkommen i gudstjenesteteamet vårt!